Načini plaćanja

Plaćanje kreditnim i debitnim karticama

Plaćanje kreditnim ili debitnim karticama najsigurniji je i najbrži način. Tako plaćeni proizvodi imaju prioritet prilikom dostave jer njihove uplate vidimo istog trenutka te možemo istog trenutka reagirati te pripremiti pošiljke. Kartice koje prihvaćamo su: American Express, MasterCard, Visa, Diners ili Maestro.

WSpay™ - Web Studio payment gateway
American Express - jamstvo sigurne online kupnjeMastercard SecurecodeVerified By VisaAmerican ExpressDiners Club InternationalDiscoverDinacardMasterCardMaestroVisa

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje osigurava WSpay™ sustav za on-line autorizaciju kreditnih kartica u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

U slučaju plaćanja iz inozemstva

Sva plaćanja biti će izvršena u Hrvatskim kunama. Prilikom naplate vašom kreditnom karticom iznos kunama se pretvara u vašu lokalnu valutu prema važećoj tečajnoj listi udruženja kartičara.

Plaćanje općom uplatnicom ili Internet bankarstvom

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl. Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode.

Plaćanje pouzećem

Opcija plaćanja pouzećem omogućuje vam da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. U ovom slučaju dodatno ćemo Vam se javiti radi provjere vaše narudžbe na vaš e-mail ili broj telefona. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke..

Reklamacije i prigovori

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku. Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili oštećen ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na info@jumpingclay.hr. Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:

  • može li se proizvod zamjeniti za novi,
  • može li se za proizvod vratiti novac.